Aceasta nu este o poezie

‘Poezia noastră care ești în ceruri’

alături de Ionuț Popa

Poezia e cuțitul ce taie din flacăra tuturor ochilor

Pe care nu îi voi vedea niciodată

Și mâna e a mea.

Poezia e visul ce face pleoapele să tremure

În nopțile fără adieri

În zilele fără lumină

Și visătoarea sunt eu.

Poezia e râul ce nu se oprește

Curgând la picioarele omului

Ce nu înțelege

Și ploaia ce-l naște sunt eu.

Poezia e cochilia de beton

În care locuiesc amintindu-mi

De taina deceniilor

Fără să adorm.

Poezia este umbra

Ce ne apăra de umbrele

Săracelor idei

Și raza ce ne deschide

Pieptul în fața orbitelor de întuneric.

Poezia este fântâna

Sub care a fost îngropat Poetul

Și crucea care nu I s-a mai

Înălțat din creștet.

Din poezie s-au născut valurile

Să ne amintească în șoaptă

Ca însăși marea e o poezie

Recitată de vânturi…

În vânt.

~ de Diana pe Iulie 30, 2009.

2 răspunsuri to “Aceasta nu este o poezie”

  1. Poezie n-are cum sa fie
    Fara rima si hartie
    Asa cum imi place … mie.

    de Iulia Cordus.

    Pup, Di.

Lasă un răspuns

 
