Ce-am lăsat

Pe unde-am călcat iarba e arsă
De gândurile îndepărtării-ideal
Am înroşit câmpul luându-mi câmpii
Scurgându-mi durere prin tălpi

Fericire, fata morgana,
Pe ce uşă să intru să te găsesc
Întinsă, crăcănată, aşteptând
Să intru în tine şi să nu mai fiu?

Am lăsat buze crăpate
De-atâta ocară fără direcţie
Am lăsat cuţite curate
Fără sânge ce striga „Vărsare!”

Tatăl meu, care nu eşti în ceruri
De ce m-ai desenat cu cărbune?
De ziua ta, mămico,
În dar ţi-am adus angoasa.

~ de Diana pe Mai 11, 2015.

Lasă un răspuns

 
